VSTOPNI POGOJI

ZA PRIDOBITEV ZNAKA ODLIČNOSTI V GRADBENIŠTVU

Da lahko pristopi k ocenjevanju za pridobitev “Znaka odličnosti v gradbeništvu”, mora podjetje izpolnjevati naslednje vstopne pogoje: 

  • Da je podjetje registrirano v RS najmanj pet zaporednih let, za vsaj eno od klasificiranih dejavnosti v gradbeništvu:
  • Da ima pridobljeno obrtno dovoljenje, v kolikor je za opravljanje njegove dejavnosti na podlagi Obrtnega zakona to potrebno,
  • V primeru registracije več različnih dejavnosti, mora kandidat opravljati vsaj eno tretjino vseh svojih poslov, v zgoraj naštetih dejavnostih,
  • Da zoper poslovodstvo kandidata (direktor, prokurist), ni vložen pravnomočen obtožni akt
  • Da poslovodstvu kandidata ni bil izrečen varnostni ukrep prepovedi opravljanja poklica in da tudi ni bil poslovodja kot član uprave ali nadzora podjetja, nad katerim je bil začet stečajni postopek, pravnomočno obsojen na plačilo odškodnine upnikom, po zakonu, ki ureja finančno poslovanje podjetij,
  • Da podjetje ni v insolventnem postopku,
  • Da je podjetje član Obrtno-podjetniške zbornice Slovenije in ima izpolnjene vse finančne obveznosti do OZS.

Kako lahko pristopimo k ocenjevanju?

PRISTOP K OCENJEVANJU POTEKA V DVEH KORAKIH

1. korak

Kandidati najprej izpolnijo vprašalnik o podjetju

Vprašalnik >
2. korak

in po dokončni odločitvi še vlogo za ocenjevanje

Vloga >

Način ocenjevanja in podeljevanja, vstopni pogoji ter kriteriji in merila so podrobneje opredeljeni v Pravilniku o podeljevanju znaka odličnosti.

Ocenjevanje podjetij vršijo usposobljeni ocenjevalci s pomočjo ocenjevalnega modela. Glede na dosežene rezultate podjetje lahko pridobi zlati, srebrni ali bronasti znak odličnosti v gradbeništvu.

Ne glede na barvo pridobljenega znaka, so vsi dobitniki odlična podjetja iz gradbene dejavnosti, ki izpolnjujejo visoka merila v vseh segmentih poslovanja. Imetniki znaka odličnosti, poleg listine odličnosti, prejmejo logotip znaka z ustreznimi identifikacijskimi oznakami, ki ga v skladu s sprejetimi navodili lahko uporabljajo pri trženju in promociji, v vseh svojih dokumentih in na spletnih straneh. Veljavnost znaka je 2 leti.